truck 0 Napisano 8 Marca 2019 Chodzi o budowę pozytywnego wizerunku pewnej firmy w sieci. Na czym skupić się powinny wszelkie działania, aby docelowo osiągnąć zamierzony efekt? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
mikel 0 Napisano 12 Marca 2019 Trudno sie nie zgodzic co do jednego .. prowadzac biznes trzeba sie przystosowac do standardow jakie panuja na rynku. Teraz bez posiadania swojej strony internetowej to wlasciwie nie istniejemy dla duzej grupy potencjalnych odbiorcow. Wiekszosc osob szuka rozwiazan swoich problemow wlasnie w sieci .. trzeba odpowiednio podejsc do tematu i w jakis sposob naprowadzic ich na odpowiednie tory. Oczywiscie mam tutaj na mysli produkty czy tez uslugi jakie oferujemy. Mozliwosci jest naprawde wiele .. duzo tutaj zalezy od srodkow jakie jestesmy w stanie przeznaczyc na promocje. W kategoriach najwiekszej otrzymanej wartosci/ceny kroluje od dawna marketing spolecznosciowy. W gruncie rzeczy nie jest to jakies bardzo skomplikowane .. bardziej powiedzialbym pracochlonne. Bez odpowiedniej wiedzy i doswiadczenia sobie nie poradzimy na wlasna reke dlatego trzeba szukac jakiejs agencji marketingowej. Warto tez byc na biezaco w sprawach nowych rozwiazan oraz nowinek .. chociazby na social press mozna przeczytac wiele artykulow poruszjacych doglebnie ten temat. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
mzar 0 Napisano 14 Marca 2019 Cóż, jest to złożony proces i nie ma prostej odpowiedzi, tym bardziej, że każda firma jest tak naprawdę inna, każda firma wymaga innych działań, zabiegów marketingowych. Nie ma uniwersalnego rozwiązania. Polecam zapoznać się z https://recenzator.pl/systemy-pos-wsparcie-nowoczesnej-sprzedazy/ Witryna na której znajduje się artykuł ekspercki z tego zakresu. Znajdziesz tam trochę więcej inforamcji na ten temat. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
toomaas 0 Napisano 7 Kwietnia 2019 Witryna firmowa jest ważna, ale to nie wszystko. Przekonali się Ci co mają witrynę a nie zadbali o marketing. Jeśli ktoś byłby zainteresowany polecam stronę http://www.zalt.pl na której można zamówić prostą i niedrogą stronę oraz wypromować ją w necie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
AlicjaM 1 Napisano 8 Kwietnia 2019 Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w sieci powinno opierać się przemyślanej strategii marketingowej, dlatego najlepiej wynająć do tego specjalistyczną agencję, w której zatrudnieni będą profesjonaliści. Ważnym będzie na pewno pozycjonowanie, przemyślane prowadzenie kampanii google ads oraz odpowiednie linkowanie do naszej strony. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
Viktoria 0 Napisano 8 Kwietnia 2019 Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to żmudny i długotrwały proces. Niestety nie istnieje jeden przepis na sukces. Wiele zależy od specyfiki biznesu. Kluczowym elementem jest jednak stworzenie przemyślanej i długofalowej strategii marketingowej uwzględniając pozycjonowanie, kampanie Google Ads, linkowanie, odpowiednie prowadzenie strony internetowej oraz obecność w mediach społecznościowych. Jednak tak odpowiedzialne zadanie jakim jest budowa wizerunku należy zlecić profesjonalnej agencji interaktywnej, która wspomoże wszelkie działania marketingowe. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
Kasia 0 Napisano 9 Kwietnia 2019 Zgadzam się z przedmówcami. Budowanie świadomości marki nie jest łatwe i niestety ale wymaga inwestycji. Wiele zależy od branży, konkurencji, ale teraz na każde działania albo poświęcisz kasę, albo mnóstwo czasu, co nie pozwoli na prowadzenie biznesu. Musisz działać wielokierunkowo i aktywnie. Najbardziej popularne działania i też moim zdaniem najlepsze to: seo, google ads (chociaż nie do każdej branży też się nada), facebook ads i angażujący fanpage, content marketing, remarketing... w niektórych branżach instagram i influencer marketing czy youtube. Ale jeżeli pojawią się problemy w obsłudze klienta to nawet dobry marketing Ci nie pomoże. Więc przede wszystkim dbałość o klienta to najlepszy sposób na budowanie świadomości marki;) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi