Jump to content
michael_studio

Stworze film promujący Twój biznes tel. 731-012-112

Recommended Posts

michael_studio
Posted (edited)

#Filmy #reklamowe, #promocyjne, #produkcja #filmowa #Kraków, #Katowice, cała #Polska http://michael-studio.pl/filmy

Edited by michael_studio

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Topics

• Produkcja folii stretch

Witam od dłuższego czasu zastanawiam się nad produkcją folii stretch, prowadzę biznes w branży budowlanej od 10 lat i chciałbym się przebranżowić myślę że folia stretch to dobry pomysł na biznes, fakt że jestem zielony w tym temacie oprócz jakiś informacji znalezionych w internecie za dużo nie wiem stąd pomysł aby napisać na forum gdzie może znajdzie się kilka osób które wiedzą coś więcej na ten temat i były by chętne podzielić się ta wiedza. Na początek chciałbym produkować folię jedno warstwową,  Moje pytania dotyczą kilku spraw pierwsza sprawa to wiadomo maszyny bez których ani rusz czy uda mi się wyprodukować folie stretch na zwykłej wytłaczarce ldpe czy potrzebuje jakiejś innej maszyny bardziej specjalistycznej? Czy folię można wyprodukować z regranulatu ldpe czy wyłącznie granulat badz mieszanka? Czy do wyprodukowania folii potrzebny jest jakiś klej? jeśli tak to jak się go aplikuje na foliie? A może ktoś ma zalegającą niepotrzebną maszynę do produkcji w sam raz na początek nie za miliony, mam dość spore zaplecze finansowe ale wolał bym je przeznaczyć na dystrybucje a maszynę chciałbym kupić podstawową która wyprodukuje foliie nie potrzebuje maszyny o dużej wydajności, jeśli ktoś chciałby pomoc z góry dziękuje Pozdrawiam 

in Pomysł na biznes

• Gadżety reklamowe dla firmy

Czy inwestujecie w swoich firmach w gadżety reklamowe. Jesli tak to jakie?

in Marketing i Reklama

• TRUMNY - PRODUKCJA