Kuba321 0 Napisano 10 Lipca 2019 Dzień dobry, Prowadzę dużą pizzerię około 400 m2 w miasteczku powiatowym z liczbą mieszkańców 15 tys.. Pizzeria jest już otwarta prawie 2 miesiące, a zysków z niej nie ma chociaż sale konsumpcyjne przeszły remont, ponieważ wcześniej tam była pizzeria 13 lat, która na początku fajnie funkcjonowała, a potem zrobiła się z niej speluna. Wydaje mi się że chyba że starym klientom się nie podoba styl nowoczesny i stoliki dla dzieci tylko woleli wcześniejszy ciemny, ponieważ nawet bilardy daliśmy bardziej na środek i zburzyliśmy ścianki żeby patologia nie miała się gdzie chować i żeby było widać jak duża jest ta pizzeria. Ciasto mamy bardzo fajne, tylko konkurencja nam daje na internecie cały czas jedynki bez opisu, albo tylko z opisem wystrój jak w barze mlecznym czy że pizza nie dobra bez żadnych zdjęć Czekam na porady, Pozdrawiam, Kuba 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
manin27 0 Napisano 24 Lipca 2019 Hmm ulotki, jakiś fanpage na portalach społecznościowych no i oczywiście promocje. Fajna oferta na konkretny dzień powinna przyciągnąć nowych klientów. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
macioszmarcin@gmail.com 0 Napisano 25 Kwietnia 2020 Siemanko napisz do mnie meila dam ci parę wskazówek macioszmarcin@gmail.com 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
Marcin1506 0 Napisano 2 Grudnia 2020 Jeśli chodzi o reklamę to polecam zapoznać się z potrzebami swoich klientów. Tutaj fajny artykuł na ten temat zyskowni.pl/customer-journey-map-wedruj-sciezkami-swojego-klienta/ 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
Lembicz.pl 1 Napisano 4 Grudnia 2020 Ja polecam sprawdzić datę założenia tematu ? Mała szansa jest na to, że przez rok Kuba 321 nie znalazł rozwiązania swoich problemów, a że ostatni raz był tutaj ponad rok temu... Ta odpowiedź nie wiele mu pomoże 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
Frankie33 0 Napisano 7 Grudnia 2020 Facebook, instagram, okazyjnie ulotki. To takie na szybko pomysły. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
wirn 0 Napisano 16 Kwietnia 2021 Media społecznością i ulotki. Wiele osób uważa, że ulotki są przereklamowane, ale ja sama posiadam ulotki z pizzerii i ogólnie jedzenia na wynos. Są one na mojej lodówce, zawsze pod ręką. Jeżeli chcesz namiary na dobrą drukarnię, to zdecydowanie sprawdź ofertę firmy Dem Druk https://www.demdruk.com.pl/oferta-drukarnia/druki-reklamowe/ w Lubsku. Oni mają bardzo fajną, szeroka ofertę, drukują także plakaty, itp. Ceny mają atrakcyjne, na pewno opłaca się skorzystać z ich usług, zlecenia realizują terminowo. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
Star 2 Napisano 1 Lipca 2021 (edytowane) Firmę reklamować można na wiele sposobów ale moim zdaniem własna strona www to totalna podstawa. Obecnie wiekszośc osób szuka informacji właśnie w sieci i jeśli firma nie ma strony traci wielu klientów. Polecam na pewno pozycjonowanie strony www w sieci reklamę w serwisach społecznościowych reklamę na mapkach oraz dbanie o dobre opinie jakie zbieramy od klientów jak również reklamowanie płatne Zresztą więcej poczytacie sobie w tej tematyce na stronie Smartbuzz Edytowane 1 Lipca 2021 przez Star 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
Kamilo11 0 Napisano 12 Lipca 2021 Jeśli to jest lokalna firma to warto skorzystać z tradycyjnej formy promocji jakim jest ulotka. Można zostawić w sklepach czy innych miejscach. Po drugie zawsze ulotki można wrzucić do skrzynki na listy. Jednak podstawową sprawą jest strona internetowa oraz fanpage. Facebook daje dużo możliwości promocji szczególnie rynku lokalnego. Dlatego 1. Strona WWW 2. Facebook 3. Ulotki W zależności od wymagań nie powinno to pochłonąć dużych kosztów. kolejnym krokiem będzie pozycjonowanie i promocja 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
Michal80 0 Napisano 24 Października 2021 Moze ulotki z promocyjnymi kuponami? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi