Skocz do zawartości
EmiGo

Inwestycja

Polecane posty

EmiGo

Witam,

Osoby ktore chcą dobrze ulokować swoje wolne środki, zapraszam do kantaktu.

Wolisz lokaty, trzymanie kasy na koncie lub w skarpecie? Ok. 

Jednak namawiam do zmiany myslenia. 

Dla mnie złoto to nr jeden w dzisiejszym świecie. 

Pozdrawiam,

emiliagolabek8@gmail.com

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobne tematy

• Wyprawka dla dziecka

Zupełnie nie znam się na kosmetykach dla dzieci, a wiem , że znajoma, która niedawno urodziła, bardzo by się z takiego prezentu ucieszyła. Wybieram się z wizytą do niej i nie mam pojecia co kupić. Moja mama podpowiedziała mi, że dobre są kosmetyki https://www.johnsonsbaby.com.pl/produkty/kapiel-i-mycie ale wybór jest taki, że nie wiem na co się zdecydować. Czego takie małe dziecko potrzebuje? Co będzie dla niego odpowiednie?

w Misz Masz

• Dobry telefon dla biznesu?

Czy możecie podpowiedzieć jaki smartfon warto mieć do firmy? Przeglądałam na Komórkomacie, rozważam zakup Samsunga albo I Phone, ale do końca nie wiem. Czy możecie coś podpowiedzieć? 

w Firma

• Solargroup - biznes dla każdego.