Skocz do zawartości
Elżbieta

Media społecznościowe

Polecane posty

Elżbieta

Co sądzicie o roli mediów społecznościowych w reklamie firmy? Czy sprawdzą się dla każdej firmy?  Wykorzystujecie je? Które z nich preferujecie? A może macie wątpliwości, czy jest to przydatne, albo nie wiecie, jak się za to zabrać? Podzielcie się swoimi wątpliwościami i doświadczeniami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Kabanos

Ja zatrudniam osobę do prowadzenia fanpaga. Dodaje na nim 2 posty min dziennie. I najważniejsze, to od razu reaguje na komentarze. Niezadowolony klient pierwsze co robi, to pisze na fanpagu. I dobrze, bo można wyjaśniać nieporozumienie. Brak reakcji, mógłby źle wpłynąć na wizerunek firmy. Klienci często tam pytają o nowości, czy inne rzeczy. Odkąd mamy profil na Facebooku, sprzedaż firmy wzrosła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Ddroz

Fanpage daje naprawdę dużo, jeśli jest odpowiednio prowadzony, posty dodawane na bieżąco, to może być niezłą formą reklamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Michał Jezierski

Social media mogą być ciekawą formą reklamy, jednak muszą być ściśle dobrane do firmy. Nie dla każdej działalności FB będzie optymalny. Ponadto nie ma sensu działać na zasadzie "konkurencja to robimy, to i ja będę", bo w naszym przypadku takie działanie może się zupełnie nie sprawdzić. 

Dla firm zajmujących się doradztwem, dobrym rozwiązaniem może być np. Goldenline lub LinkedIn. Z kolei dla działalności kulinarnych dobrze postawić jest na Instagrama. 

Udostępnij ten post


Link to postu
AsiaPL

To zależy od rodzaju biznesu. Jeśli jest np. związany z jakąś typowo "kobiecą" branżą, nie można zapominać również o Pintereście. A tak a propos, czy Google + jest jeszcze warte zachodu? Czy powoli się zawija?

Udostępnij ten post


Link to postu
Eurolimousines Henry

Ja coś próbuje bo trochę wolnego czasu mam między klientami ale nie bardzo mi to idzie. Chce się skupić teraz na klientach z Polski,delegacje do parlamentu w Brukseli,duże firmy międzynarodowe które wysyłają tu pracowników na szkolenia itp. Doradzicie coś? 

Nie wiem np. gdzie pracownik takiej firmy szuka informacji o organizacji delegacji w innym kraju,jak do niego dotrzeć itd. Twitter i Instagram coś tam mi pomaga ale nie oszukujmy się,jak ktoś jedzie do Belgii w delegacje nie będzie szukał info na tych portalach. 

Ciężka to sprawa w moim przypadku.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za wskazówki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Michał Jezierski
Dnia 3.09.2018 o 13:16, AsiaPL napisał:

To zależy od rodzaju biznesu. Jeśli jest np. związany z jakąś typowo "kobiecą" branżą, nie można zapominać również o Pintereście. A tak a propos, czy Google + jest jeszcze warte zachodu? Czy powoli się zawija?

Google + się zwija, więc moim zdaniem nie warto w niego inwestować.

Pinterest jak najbardziej do wykorzystania.

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobne tematy

    • Jakiej firmy okulary nosicie i polecacie?

      Hej, jak w temacie - polećcie jakąś dobrą firmę okularów korekcyjnych. Teraz tyle tego że trudno wybrać, a optyk mam wrażenie, zawsze poleca najdroższe

      w Misz Masz

    • Nazwa firmy POMYSŁY

      Cześć. 
      Jestem na etapie zakładania firmy ogólnobudowlanej. 
      Naszą specjalizacją będą remonty, usługi dekarsko blacharskie, prace rozbiórkowe, montaże ogrodzeń , konstrukcje metalowe, itd.

      Potrzebuje interesującej, zwracającej na siebie uwagę NAZWY FIRMY.
      Może ktoś ma jakieś pomysły? :) 
      Dość ciekawe są nazwy typu Invest- Bud 
      Pozdrawiam Kominek Patryk

      w Firma

    • Jak reklamujecie swoje firmy?

      Tak jak w tytule – w jaki sposób reklamujecie swoje firmy? Ja, do tej pory inwestowałam głównie w reklamę w sieci, gdyż mam sklep internetowy z odzieżą. Ostatnio, zdecydowałam się zamówić dla moich klientek sok naturalny oferowany przez http://www.freshdrink.pl/pl/soki-naturalne,10048 – jest na nim nadrukowane logo mojego sklepu, co wzmocni wizerunek mojej firmy (soki dodawane są w do paczek zupełnie za darmo).

      w Marketing i Reklama

    • Gdzie szukać firm / osób, które pozyskają klientów do firmy?

      Witam, Jeśli to zły dział to proszę o przeniesienie. Czy ktoś zna jakieś miejsca (fora) lub firmy gdzie mogę pozyskać osoby, które będą pozyskiwać klientów w zamian za % od pozyskanego klienta? Dzięki!

      w Marketing i Reklama

    • MASTER-SPORT nowe czesci samochodowe do kazdej Marki

      PROJEKTOWANIE, PRODUKCJE I DYSTRYBUCJE CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOCHODÓW. Nasze produkty są dostępne bezpośrednio z magazynów w wielu krajach Europy. Prowadzimy elastyczną i przyjazną klientowi politykę sprzedaży. Dostarczamy części samochodowe bezpośrednio na linie montażowe producentów samochodów jako OEM. Posiadamy własne zaplecze badawczo-rozwojowe, wewnętrzne laboratorium, Zajmujemy się ulepszaniem już istniejących rozwiązań techniczno-technologicznych stosowanych na rynku we współpracy z grupą wiodących ekspertów branży motoryzacyjnej oraz cenionymi laboratoriami m.in. Delphi i Bosmal Wszystkie produkty MASTER-SPORT produkujemy z utrzymaniem najwyższych standardów jakości, potwierdzonych niezbędnymi certyfikatami jak chociażby TUV, w zakresie: Projektowanie, produkcja i dystrybucja samochodowych części zamiennych i akcesoriów. Zapraszamy do współpracy i życzymy szerokiej drogi na częściach i podzespołach MS. System zamówień i rezerwacji, www.MS-SHOP.eu Zachęcamy do korzystania ze stworzonej przez nas nowoczesnej i wielofunkcyjnej platformy sprzedażowej www.ms-shop.eu, opartej na systemie TecDoc, umożliwiającej między innymi dostęp do stanów magazynowych, cen detalicznych i hurtowych, modułu do zamówień hurtowych (importu i synchronizacja plików zamówień.xls) Nasze produkty Szerokiej gama standardowych grup produktów do samochodów europejskich oraz programy specjalne części zamiennych do Skody, Renault Logana, Daci Logana, Daewoo Lanosa, i Łady. Klasy produktów Standard - Produkty odwzorowujące charakterystyka, materiałami oraz trwałością produkt OE, często przeprojektowany, nie powielające wad oryginału. Sport EXTREME - to specjalny program części zamiennych stosowanych w sportach motorowych. Zapewniają maksimum bezpieczeństwa, także w ekstremalnych warunkach eksploatacji. Sport Klasse - to linia wybranych produktów wyprodukowanych z wykorzystaniem ostatnich zdobyczy myśli technicznej oraz innowacyjnych rozwiązań użytkowych, z powodzeniem sprawdzonych w samochodach rajdowych, oferowanych obecnie użytkownikom pojazdów produkowanych seryjnie. Fanklub W wielu krajach Europy odnosimy sukcesy nie tylko w dystrybucji naszych produktów ale również w sportach motorowych. Zainteresowanych odsyłamy do zakładki "Fanklub" gdzie można zapozna się z relacjami foto/video. Rozbudowujemy sieć dystrybucji.   jezeli masz chec wspolpracy, czekamy na kontakt, wiadomosc priv

      w Biznes oferty

×