Jump to content
Danielmed

Strona internetowa

Recommended Posts

Danielmed

Jestem na etapie rozkręcania firmy i szukam kogoś kto zrobi mi stronę internetowa na wysokim poziomie. Może ktoś z was korzystał z takich usług lub zna kogos godnego polecenia ???

wilczestrony.pl

Sprawdź naszą stronę. Oferujemy kompleksowe tworzenie stron internetowych. Jeżeli masz jakieś pytanie, z chęcią na nie odpowiemy ;)

wilczestrony.pl

DariuszJak

Sprawdź sobie Nastartup.pl mi ostatnio kumpel polecał

patrycja.wocial

W tamtym roku w rankingu webmasterów znalazłam bcweb.pl. Powiem tak, warto było zainwestować,moja firma rozwija się i mam coraz więcej klientów ! Robią strony na naprawdę wysokim poziomie.. 

Michael_J

Również jak kolega wyżej polecam Nastartup.pl. Mam tam stronę internetową i cms jest bardzo prosty w obsłudze, a jestem laikiem ;)

MPFP

Przede wszystkim znajdź kogoś kto chociaż trochę to ogarnia np ktoś z rodziny, znajomych, pracowników. Ta osoba zajmie się znalezieniem odpowiedniej firmy. Tu nie chodzi zresztą tylko o wybór firmy ale jej pilnowanie - bezkompromisowe ciśnięcie na jakość, cenę i wywiązanie się ze wszystkiego. Żeby ta osoba sprawdziła i porównała ceny różnych rzeczy by nie było czegoś takiego że za dodanie mapki wezmą 1000 zł. Bez takiej osoby wykiwają Cię i ograbią z kasy z taką łatwością jakby wykiwali 5-letnie dziecko.

Sensei

To też zależy od tego co chcesz aby pojawiło się na stronie.

wlasciwa

Najlepiej to na samym początku pooglądać strony internetowe konkurencji, poczytać różne artykuły i blogi. Na przykład bardzo ciekawy jest ten artykuł https://echomarketing.pl/blog/jaka-powinna-byc-dobra-strona-internetowa/ - myślę, że Cię zainteresuje. Są pewne cechy, które powinna posiadać dobra strona internetowa i trzeba wiedzieć, jakie to są cechy. Poza tym, warto też zdać się na pomoc profesjonalnej agencji reklamowej. Uważam, że jest to klucz do sukcesu.

amberus