Skocz do zawartości
BiznesForums.pl

Własna marka - inwestycja

Rekomendowane odpowiedzi

mmichalekk Napisano 30 Lipca 2019

Witam,
Na wstępie…
Mam pomysł na własną markę odzieżową. Możesz zobaczyć mniej więcej tutaj https://www.instagram.com/wawilcz/ - Z zamiłowania jestem grafikiem komputerowym. Mam w swoim dorobku wygranie w Kreacji Reed’s (zaprojektowanie kreacji związaną z puszką od piwa) organizowaną przez Kampanię Piwowarską. Interesuje się modą, uczestniczyłem na pokazach mody w Milanie i w końcu doszedłem do wniosku, że czas zrobić coś własnego. Mam pomysł jak mają wyglądać bluzy, spodnie, koszulki. Mam wybraną szwalnie, po długim okresie poszukiwania w całej Polsce. Wiem jak to sprzedać. Przez parę ładnych lat pracowałem i pracuje jako przedstawiciel handlowy. Znam techniki sprzedaży przez internet, a także posiadam i wiem jak wypromować skutecznie markę w mediach społecznościowych. Pieniądze są mi potrzebne na start czyli produkcje, na zlecenie zrobienia sklepu internetowego (zarejestrowania domeny na wersje ogólnoświatową, polską, francuska, angielską i niemiecką) przetłumaczenie na 4 języki, aby od razu dać markę w świat…. na opłacenie fotografa na sesję (modelkę już mam, bardzo ładna kobieta, która co ma na sobie to wszystko sprzeda) oraz na część promocji, dla ludzi, którzy wypromują ją skutecznie w internecie nosząc na co dzień moje ubrania (Chodzi tu o osoby, którzy są znane w świecie „gwiazd”)
Ogólnie koszt ubrania wyniesie max. 50 zł. Planuje regularnie sprzedawać jeżeli chodzi o bluzę za 250 zł. Na droższe ubrania są klienci. Ja sam lubię mieć coś unikatowego, coś co wiem, że rzadko spotkam u innych.
Koszt potrzebny aby wystartować z tym biznesem to około 50 tys zł. A jestem pewny, że biznes wypali. Potrzebne mi są tak naprawdę dwie osoby na start. Ja, który jestem od części artystycznej, kreatywnej, ogólnie od wizerunku i druga osoba, którą mam, od logistyki, magazynu, wydawania, pakowania i relacje w mediach społecznościowych.