Skocz do zawartości
BiznesForums.pl

Szukam pomysłu w trójmieście

Rekomendowane odpowiedzi

artur559998 Napisano 25 Czerwca 2018

Zakładam luźny temat , bo chciałbym porozmawiać z bardziej doświadczonymi ode mnie. Otóż:

Mam 20 lat, jestem zaocznym studentem i od września razem z moją dziewczyną przeprowadzamy się ze wschodu Polski (woj, Lubelskie) do trójmiasta. Szukam pomysłu na siebie. Na początku myślałem o Uberze. Chyba można tam zarobić ale wiadomo jak jest z legalnością ... na forum spotkałem się z pomysłami handlu obwoźnego  np. https://www.biznesforums.pl/topic/767-rower-gastronomiczny-biznes-caffe-rower-saturator-lemoniada-i-inne/?tab=comments#comment-1736

Chciałbym poznać wasze opinie . Może ktoś chciałby się podzielić jakąś radą. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
artur559998 Napisano 26 Czerwca 2018
13 minut temu, Michał Jezierski napisał:

już się spotkałem z tą stroną  nie znam potrzeb i klientów w trójmieście dlatego tu napisałem . Może ktoś będzie tak dobry albo ma doświadczenie z np. Handlem obwoźnym i zachęci bądź odwiedzie mnie od tego pomysłu  Dziękuję za odpowiedź 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
europa-connections Napisano 18 Lipca 2018

Witam!

To przypadek, ale ja również jestem z Lubelszczyzny.

Jeśli dalej szukasz pomysłu na biznes - zobacz tutaj: www.europa-connections.eu/job

Tam znajdziesz dalsze informacje.

Jak będziesz miał pytania - zadzwoń.

Pozdrowienia!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
fiona45 Napisano 2 Października 2018