Skocz do zawartości
Adix7858

Chciałbym spełnić marzenia kilku osób...

Polecane posty

Adix7858

Witajcie. Potrzebuje sposobu bądź dodatkowej pracy, dzięki której będzie możliwa realizacja marzeń kilku kobiet, które nie do końca wierzą że im się to uda.

Niestety, w moim przypadku praca na pełen odpada, gdyż jestem uczniem (klasa maturalna), a po zdanej maturze zamierzam iść na studia dzienne (kierunek Informatyka).

Jakby ktoś mi zarzucił, że nic nie robię to będzie w błędzie - pracuje jako copywriter, jednakże ciężko jest oszczędzić tyle, aby móc spełnić marzenia jednej osoby (raz mi się to udało).

Będę wdzięczny za udzieloną mi pomoc.

Oceanborn

Cóż Ci mogę poradzić w twojej sytuacji ... skoro jesteś copywriterem to rób to dalej ale staraj się skuteczniej, lepsze zlecenia. Copywriter copywriterowi nie równy. Stań się lepszym copywriterem, dokształcaj się, czytaj książki, artykuły na ten temat.

moniagonia

Wyślij próbki swoich tekstów do agencji reklamowych, może uda ci się zdalnie podłapać większą współpracę. Poogłaszaj się na olx, grupach FB

Marek

Czy tlumaczenia interesowalyby cie? Jesli oczywiscie jesli znasz jakis jezyk na jako takim poziome (skladnia conajmniej bo slowka mozna szybko znalezc w translatorach).

www.proz.com

http://www.gala-global.org/localization-testing

lub pogugluj "language localization" 

Mozna trafic na krotkie w wiekszosci co prawda ale intratne kontrakty przez telefon lub internet a czasem moze o okolicy dorywczo czy na zawołanie

sluze przykladami 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobne tematy

• Jak zarobić a się nie narobić?

Czy macie jakieś fajne pomysły / patenty aby niedużym nakładem pracy zarobić? proszę o jakieś konkretne przykłady...

w Szukam pomysłu na Biznes