Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Zerknij sobie na stronę: https://mamauto.pl/co-mozna-zdemontowac-z-auta-przed-kasacja/ - opisane jest tutaj, co konkretnie mozna zdemontować przed kasacja auta. Aktualnie do kasacji przyjmowane są auta z cechami identyfikacyjnymi (numerem VIN), mające podwozia i ramy. Zwykle firma która działa legalnie wymaga aby pojazd miał przynajmniej 90% wagi, która jest podana w dowodzie rejestracyjnym. No i auto musi byc dostarczone w całości. Jeśli chodzi o temat wyciągania części, to jest to raczej śliskie. Rozbieranie auta na ulicy jest zabronione i mozna dostać za to spora karę.
  3. Jak w temacie. Mam na podjeździe stare auto, które raczej nie będzie nadawało się do sprzedaży. Chcę oddać je na złom. Pytanie jednak czy mogę coś z niego zdemontować?
  4. Raveena

    potęgi przemysłu tekstylnego

    Czyli które polskie miasta - albo raczej na obecnym terytorium Polski - mają najbogatsze tradycje w tej branży? Mi do głowy przychodzą tylko 2 przykłady. Pierwszy to oczywiście Łódź. Wprawdzie wiele zakładów upadło, ale z tego co wiem sporo różnych tkalni, krajalni i szwalni nadal tam funkcjonuje. Może mniej niż kiedyś, ale nadal mają znaczący udział w lokalnym PKB, zatrudnieniu itd. A drugie miasto to dolnośląskie Kowary. Tylko że tam już chyba wszystko padło na twarz, i to parę dekad temu... Coś jeszcze kojarzycie?
  5. Last week
  6. Prisha

    sztukateria

    Dzień dobry. Zastanawiam się nad wykorzystaniem u siebie w domu sztukaterii gipsowej. Polecicie coś?
  7. Shishir

    kosmetyki dla kobiet w ciąży

    Cześć. Moja żona rozgląda się ostatnio za naturalnymi kosmetykami dla kobiet w ciąży. Może coś polecicie?
  8. Vishva

    co nie traci na wartości?

    Czy jesteście w stanie wskazać jakieś "zbytki", które nie okażą się topieniem pieniędzy? Jest taka anegdotka, że po wyjechaniu samochodem z salonu auto od razu traci jakieś 20-30% zapłaconej przed chwilą ceny. Dzieła sztuki? Czasami zyskują, a czasami tracą. Podobnie kruszce, nieruchomości. A co na przykład z zegarkami? Zastanawiał się ktoś kiedyś nad tym? Okazuje się, że każdy wydatek i inwestycja są obarczone poważnym ryzykiem
  9. Działania w Internecie sprzyjają nie tylko sprzedaży i wzrostowi zainteresowania firmą, ale także jej wizerunkowi w oczach odbiorców. Zależy Ci na zbudowaniu uznanej marki, która budzi zaufanie? W takim razie zapoznaj się z praktycznym poradnikiem przygotowanym z myślą o przedsiębiorcach zainteresowanych nowoczesnym podejściem do biznesu i komunikacji. Jak zwiększyć wizerunek firmy w internecie 1. Strona internetowa Dobrze zaprojektowana i wykonana strona internetowa nadal stanowi podstawę budowania wizerunku w Internecie. Wielu przedsiębiorców zdaje się zapominać o jej możliwościach, skupiając swoje działania na mediach społecznościowych. Tymczasem to właśnie witryna WWW jest pierwszym miejscem, do którego dociera większość internautów w poszukiwaniu usług czy produktów. Sieć rozwija się w dynamicznym tempie. Najnowsze rozwiązania technologiczne pozwalają uzyskać nie tylko estetyczny efekt, ale również sprzyjają bezpieczeństwu. Strony osadzone na platformach Joomla czy WordPress mogą prezentować się nowocześnie, ale bywają częściej atakowane przez hakerów lub ulegają awariom. Wykonanie autorskiej strony internetowej to wydatek rzędu 2-3 tysięcy złotych, dlatego warto zainwestować, żeby się cieszyć swoistą wizytówką w Internecie. Pamiętaj, że wygląd i aktualność strony WWW wpływają na odbiór przedsiębiorstwa. Jeżeli witryna jest przestarzała, nieaktualna, nieczytelna, to nawet gdy przedsiębiorstwo funkcjonuje bez zarzutu, odbiorca nie dowie się o tym, gdyż momentalnie straci zainteresowanie marką w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Bardzo ważne, aby strona internetowa posiadała łatwy do zapamiętania adres, a także była przystosowana do urządzeń mobilnych. Pamiętaj, że coraz więcej osób wyświetla witryny wyłącznie na tabletach i smartfonach. Wbrew obiegowej opinii utrzymywanie strony WWW na stale wysokim poziomie nie jest szczególnie drogie. Zyski wizerunkowe z prowadzenia aktywnej komunikacji za pomocą witryny internetowej bywają trudne do oszacowania, jednak z całą pewnością są wysokie, jeżeli pamiętasz o podstawowych zasadach. 2. Treść strony internetowej Wyszliśmy od pewnych ogólników, żeby teraz skupić się bardziej nie tyle na formie, ile na treści strony internetowej. Niezależnie od tego, czy zajmujesz się usługami, sprzedażą produktów, czy może działalnością publiczną, wizerunek buduje się na stronie internetowej podobnymi elementami. Jednym z nich jest czytelne przedstawienie się, czyli „o nas”. Warto odejść od banalnych i bezosobowych formułek na rzecz autorskiej, kreatywnej autoprezentacji. Żywi ludzie budzą większe emocje. W zależności od charakteru działalności można podkreślać różne elementy – istotne z punktu widzenia odbiorcy, a nie nadawcy. Historia marki buduje tożsamość, jeżeli ma praktyczne znaczenie i łączy się z całą strategią komunikacji marketingowej. O zasięgu działania, ideach stojących u podłoża działalności czy innych elementach autoprezentacji warto wspominać tylko wtedy, gdy jest to jednorodne z działaniami PR. Spójność to słowo klucz! Na stronie internetowej warto również w oryginalny i uczciwy sposób potraktować zakładki związane z misją i wizją firmy. Klienci lubią wiedzieć, z czego wynika konkretna filozofia marki. Jeszcze bardziej interesuje ich jednak szybka odpowiedź na pytanie, które postawili, gdy zaczęli surfować po Internecie. Dlatego na wielu stronach internetowych zwykle znajduje się zakładka FAQ, gromadząca najczęściej zadawane pytania i podająca od razu wyczerpujące, choć bardzo krótkie odpowiedzi. W sklepie internetowym można zacząć od podstawowych kwestii, takich jak np.: Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru? Tak, zgodnie z aktualnymi przepisami można odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od zakupu, bez podania przyczyny. Jak można odebrać przesyłkę? Każdy produkt możemy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej, wybranej firmy kurierskiej lub pozostawić do odbioru osobistego w punkcie stacjonarnym pod adresem. I tak dalej, widzisz, jakie to proste? A właśnie to najprostszych informacji szuka się w internecie. Firma, która wychodzi naprzeciw praktycznym potrzebom, buduje wiarygodny wizerunek. 3. Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej Nawet najładniejsza i najbardziej funkcjonalna strona internetowa na nic się nie przyda, jeżeli nie będzie łatwo wyszukiwana. Słowem – liczy się jej pozycja w Google i innych wyszukiwarkach, którą należy wypracować odpowiednimi działaniami. Mogą w tym pomóc odpowiednie agencje SEO i marketingowe. Każdą stronę należy zoptymalizować pod kątem wyników wyszukiwania. Na podstawie audytu i fachowej wiedzy można ustalić, jaka treść powinna znajdować się w meta danych, nagłówkach czy tytułach. Warto przemyśleć kwestię stosowania słów kluczowych, które są istotne z punktu widzenia konkretnej działalności. Często podstawowe i najogólniejsze słowa kluczowe są już zdominowane przez największych graczy na rynku, w związku z czym trudno z nimi konkurować. W takiej sytuacji warto poszukać szans na bardziej niszowych frazach, które również zapewniają zwiększenie ruchu na stronie, a także pozycję w Google. Pozycjonowanie strony jest wspierane m.in. przez dodawanie stron do profesjonalnych katalogów, tworzenie stron zapleczowych, regularne dodawanie treści, artykuły sponsorowane z linkami. Choć dla początkującego przedsiębiorcy brzmi to jak czarna magia, w praktyce nie jest to aż tak skomplikowane. Doświadczony specjalista od SEO może nawet w kilka miesięcy zapewnić awans strony w wynikach wyszukiwania. Pozycja i wizerunek w Internecie mogą być wspierane również poprzez działania reklamowe z wykorzystaniem Google AdWords. Mierzenie ich efektywności i opłacalności nie jest trudne. 4. Social media Nie bez powodu artykuł rozpoczął się od kompleksowego opisu działań wokół stron internetowych, które wpływają na wizerunek określonej działalności. Marki bardzo chętnie inwestują w social media, ale trzeba pamiętać, że nie jest to jedyna forma budowania prestiżu wśród potencjalnych klientów i kontrahentów. Błędem byłoby wykorzystywanie wszystkich dostępnych na rynku narzędzi. Osiedlowy fryzjer z powodzeniem może wykorzystać zasoby Facebooka, ale, ujmując wprost, nie ma czego szukać na Twitterze. Wręcz przeciwnie korporacja, której skomplikowane usługi są skrajnie niszowe i globalne. Ta raczej nie porwie tłumów na Facebooku, za to do wielu zadań potrzebuje Twittera. Zawsze warto pamiętać o spójności przekazu. Budująca profesjonalny, poważny wizerunek, firma raczej nie będzie żartować na Snapchacie. Z kolei działalność obliczona na młode osoby siłą rzeczy musi sprawnie wykorzystywać trendy na Instagramie. Kluczowa dla wizerunku jest również regularność publikowania treści. Porzucone profile społecznościowe niezbyt dobrze świadczą o działalności w internecie. Warto też inwestować w reklamę w social media i mierzyć jej efektywność. Pamiętaj, że media społecznościowe wymagają odważnej i profesjonalnej komunikacji. Często padają trudne pytania, nieprzyjazne komentarze. Trzeba wiedzieć, jak wyjść z klasą z każdego tego typu zdarzenia. Spraw, aby media społecznościowe zbliżyły Twoją działalność do odbiorców, pozwoliły ją poczuć i zrozumieć. Dobry wizerunek w social media jest w dzisiejszych czasach bezcenny. 5. Blog Na przestrzeni lat blogi zmieniły swój charakter. Dawniej były to przede wszystkim wirtualne pamiętniki, prowadzone przez mniej lub bardziej anonimowych pasjonatów. Dziś blogi służą przede wszystkim profesjonalizacji każdej możliwej dziedziny życia. Dzięki nim wiemy, jak zdrowo żyć, smacznie gotować, sprawnie majsterkować, rozwiązywać zadania matematyczne czy radzić sobie z zawiłym systemem prawnym. W dużej mierze blogi są efektem prowadzenia kampanii content marketingowych i pisane przez copywriterów na zamówienie, pozwalając budować wizerunek firm sprzedających produkty lub oferujących usługi. Oficjalny blog sygnowany przez Twoją firmę może stać się świetnym, dodatkowym kanałem komunikacji. Wiadomo, że nie o wszystkim napisze się na stronie internetowej, a w mediach społecznościowych komunikaty są skrajnie krótkie. Tymczasem na blogu można, a nawet warto się rozpisać, dodać zdjęcia, filmy, linki. Pod wpisami toczy się żywa dyskusja, każdą publikację łatwo udostępnić w social media, podać dalej. Jeżeli do strategii PR wpiszesz takie działania jak storytelling, blog może stać się kluczowym narzędziem budowania długofalowego, pozytywnego wizerunku. Możliwość spersonalizowania przekazu ściśle pod kątem odbiorcy i grupy docelowej pozwala wykorzystać Internet do zwiększenia zainteresowania działalnością i spójnego przekazu szeroko rozumianych wartości. 6. CSR Wykorzystując Internet, łatwiej zaistnieć z działaniami wpisującymi się w CSR, czyli społeczne zaangażowanie biznesu. Nie zawsze chodzi o pomoc charytatywną, choć ta niezmiernie cieszy się popularnością wśród większości potencjalnych odbiorców. Warto jednak działać na rzecz lokalnej społeczności, budować porozumienie i solidarność, szukać ciekawych rozwiązań, żeby wszystkim zainteresowanym żyło się lepiej. Internet nie powinien być tubą nachalnej promocji każdej możliwej aktywności społecznej, jednak umiejętnie wykorzystany, może skutecznie wspierać budowanie wizerunku firmy, której zależy na otoczeniu i która robi coś więcej, niż tylko zarabia pieniądze. Korzyści płynące ze szlachetnej postawy są niepomierne! 7. Certyfikacja Na wizerunek firmy wpływają także certyfikaty – zarówno pracowników, które można podkreślać w przekazach internetowych, jak również dla firm, takie jak Laur Wiarygodności. Wspomniany program sprzyja budowaniu reputacji w oparciu o niezależne i wiarygodne badania działalności. Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji? Interesuje Cię logo Laur Wiarygodności, które można wykorzystywać w działaniach wizerunkowych? Chcesz wzbudzać zaufanie potencjalnych klientów? W takim razie zainteresuj się możliwościami, jakie daje taki certyfikat. Niniejszy artykuł jest oczywiście wprowadzeniem do zagadnienia wizerunku firmy w Internecie. Na ten temat nie bez powodu napisano dziesiątki książek i poradników. Mamy jednak nadzieję, że przystępna forma artykułu pozwoliła Ci zastanowić się nad elementami, nad którymi warto i należy pracować, żeby cieszyć się pozytywnym wizerunkiem, niezależnie od charakteru działalności. Program certyfikujący firmy:
  10. pawelfirma

    Jak usunąć negatywna opinie z Google

    Znalazlem ciekawy artykuł, może się komuś przydać https://icon.media.pl/jak-usunac-opinie-w-google/
  11. Earlier
  12. patryss

    własny biznes

    Hej! Mialem problem z założeniem własnej działaności gospodarczej, ale z pomocą przyszło do mnie biuro rachunkowe gama! Polecam
  13. patryss

    Stacje dezynfekcja

    Zamawiałem do biura stacje bezdotykowe oraz przyłbice dla pracowników i mogę polecić sklep Dominique. Dobrze wykonane, niska cena.
  14. Myszka

    Sprzątanie biura w Warszawie

    Po takim kompleksowym sprzątaniu przydałoby się przeprowadzić Profesjonalne Ozonowanie. Usługa ta zwiększy efekt czystości pozostawiając zapach świeżości, a dodatkowo sprawi, że przestrzeń biur będzie bezpieczna od wirusów i alergenów.
  15. Myszka

    Studia

    Wybór przyszłościowego kierunku studiów daje nam gwarancję uzyskania pracy po ich zakończeniu. Dlatego przed podjęciem ostatecznej decyzji gdzie studiować warto zapoznać się z przyszłościowymi kierunkami studiów http://strefapracownicza.pl/kariera-zawodowa/zawody-deficytowe-czyli-jaka-sciezke-kariery-warto-wybrac-w-nowej-dekadzie-xxi-wieku/, która ułatwi nam obranie dobrej drogi.
  16. Josicka

    Wzięcie kredytu leasingowego

    Nigdy nie rób tego typu przysług, nie znam jeszcze osoby, której się to dobrze skończyło. Ja w życiu bym nie poprosiła sąsiada o to, żeby wziął dla mnie kredyt czy leasing. Warunki do wzięcia leasingu w takiej KIA czy innej firmie obecnie na prawdę nie są wymagające. Ten sąsiad nie ma nikogo w rodzinie do takiej zabawy? Odpuść lepiej i zapomnij o temacie.
  17. Witam . Poszukujemy "custom" produktów do dystrybucji na ternie Holandii, Belgii, Niemiec oraz Angli na zasadach dropshipping'u. Posiadamy doświadczenie w dystrybucji/sprzedaży bezpośredniej jak i pośredniej, Innowacyjna forma promocji, polaczone kanaLy dystrybucji etc. Poszukujemy przede wszystkim w kategori: 1.Dystrybucja "Custom" - "Hand made" / Sztuka użytkowa : - kierownice motocyklowe, siodła, sakwy, rękawiczki, gadżety, - epoxy /biżuteria, lampy, gadzety, stoły, stery i na co wyobraźnia pozwiliła🙃 - dystrybutorów żywicy użytkowej oraz artstycznej, - producentów rowerów, -2. do oddzielnej dystrybucji - art. dziecięce , -bielizna-skarpetki / odzież / obuwie . Gadżety - ciekawe, nowoczesne, retro, połączenie etc. do domu, garażu łodzi etc. - sprzęt sportowy, - gry edukacyjne /mile widziana instrukcja po za j.polskim w:j.niem, j.ang, j.francuskim 🙂 To są jedne z kierunków, na których bazujemy. Jesteśmy otwarci na współpracę. Zapraszamy producentów, hurtowników, dystrybutorów ciekawych nowinek etc. Kontakt: gmgcustoworld@protonmail.com Z poważaniem: GMGroup - Oferty
  18. Karolina647

    Współpraca z biurem rachunkowym

    Jestem w trakcie zakładania własnej działalności gospodarczej związanej z kosmetologią. Zastanawiam się nad współpracą z biurem rachunkowym. Znajomi polecili mi Biuro Rachunkowe Gama z Warszawy. Czy ktoś korzystał już z ich usług? Jak wrażenia? Pozdrawiam
  19. mzar

    Podatek dochodowy

    Tak, będąc na etacie i działalności nierejestrowanej musisz się liczyć z zapłatą podatku od tej działalności. Chyba że suma twoich dochodów z etatu i dn łącznie nie przekracza kwoty wolnej od podatku, co jest mało prawdopodobne Zerknij sobie na ten portal. Na stronie poczytasz sobie o stawkach podatku dochodowego oraz ile trzeba go płacić w ramach konkretnych zarobków.
  20. wazer

    Podatek dochodowy

    Jak się ma podatek dochodowy i kwota wolna od podatku do działalności nierejestrowanej oraz równoległej pracy na etat? Tzn., czy będąc etatowcem od razu muszę liczyć się z podatkiem za DN, który zapłacę na koniec roku? Co z tą kwotą wolną od podatku? Mam nadzieję, że rozumiecie, co laik księgowy miał na myśli
  21. sa_helena@mail.ru

    ROSYJSKI ADWOKAT W POLSCE

    Prawo antymonopolowe i konkurencji Ochrona danych osobowych Prawo administracyjne Koncesje, zezwolenia, pozwolenia Zamówienia publiczne Prawo autorskie Z zakresu prawa spółek: rejestracja spółek w Rosji nabywanie, zbywanie udziałów spółek rosyjskich przejmowanie spółek rosyjskich (M&A) audyt prawny spółek rosyjskich i due diligence w Rosji Z zakresu prawa umów: edagowanie, negocjowanie, opiniowanie umów z podmiotami z Rosji zabezpieczenie wykonania umów z podmiotami rosyjskimi naruszenie warunków umowy w Rosji spory między firmami polskimi i rosyjskimi
  22. sa_helena@mail.ru

    ROSYJSKI ADWOKAT W POLSCE

    Jakie są rzeczy, które robimy Spółki i prawo korporacyjne Fuzje i przejęcia M&A Umowy i transakcje handlowe Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych Spory sądowe i arbitrażowe Windykacja należności Prawo antymonopolowe i konkurencji Ochrona danych osobowych Prawo administracyjne Koncesje, zezwolenia, pozwolenia Zamówienia publiczne Prawo autorskie Prawo antymonopolowe i konkurencji Ochrona danych osobowych Prawo administracyjne Koncesje, zezwolenia, pozwolenia Zamówienia publiczne Prawo autorskie
  23. sa_helena@mail.ru

    Jak założyć własny biznes w Rosji?

    Na rosyjskim rynku obecnych jest wiele polskich i miedzynarodowych firm np. InPost, LPP, Orsay, Jednak działa tam również wiele mniejszych polskich i obcych firm. Minimalne wynagrodzenie w Rosji wynosi 12 tys. rubli (600 zł). Średnia pensja plasuje się na poziomie 43 tys. rubli. (ok. 2500 zł), na terenie obwodu moskiewskiego jest ona znacznie wyższa i wynosi 80 tys. rubli (4 700 zł). To tylko część niezbędnej wiedzy, którą należy posiąść, rozpoczynając tam biznes. Podatek, Stawka podatkowa VAT - 20 % (stawki w przypadku części dóbr i usług 10 %/0 %) CIT - 20 % PIT - 13 % – 30 % dla nieryzydentów https://rosyjskiprawnik.pl/wlasny-biznes-w-rosji
  24. Witam. Zastanawiam się nad założeniem firmy, wzięciem dotacji i zakupem prasy krawędziowej. Posiadam blisko 3 letnie doświadczenie na tym stanowisku. Czy ktoś z was prowadzi podobny biznes i wypowiedziałby się coś więcej na ten temat czy opłacalny interes i jak z ilością zamówień?
  25. wazer

    Obuwie robocze na okresie próbnym

    Są stanowiska gdzie nie można dopuscić do pracy bez ubrania i obuwia roboczego. Przysługuje obuwie - jeżeli oczywiscie stanowisko pracy uwzględnia taki przydział- od pierwszego dnia zatrudnienia. Jeśli zalezy Ci na oszczędności w tym temacie, polecam kontakt z nimi: https://www.ferpol.pl/pl/ W firmie kupisz obuwie robocze w dobrej cenie.
  26. wazer

    Szkolenia przeciwpożarowe

    Osoba prowadząca szkolenia z zakresu ochrony przeciwpożarowej musi mieć co najmniej inspektora ochrony przeciwpożarowej. Szkolenia z zakresu ochrony przeciwpożarowej są obligatoryjne, natomiast nie ma rozporządzeń wskazujących jak takie szkolenia mają wyglądać i w jakich czasookresach je się przeprowadza (w taki sposób jak np. szkolenia BHP). Dlatego zazwyczaj w IBP wskazuję się te czasookresy zgodne ze szkoleniami okresowymi BHP. Za jednym zamachem łączy się dwa obligatoryjne szkolenia. Prewentyści podczas kontroli sprawdzają czy szkolenie BHP ma w programie szkolenie p.poż i czy BHPowiec ma kwalifikację . Wiele informacji na temat ochrony przeciwpożarowej znajdziesz na tej stronie: https://www.promat.com/pl-pl/budownictwo/
  27. Obuwie robocze na okresie próbnym. Należy się?
  28. W programie są treści na temat ppoż. W związku z tym osoba przeprowadzająca szkolenie wstępne musi być też inspektorem ppoż.?
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...