Jump to content
TomPom

Poszukuje do sprzedaży

Recommended Posts

TomPom

Poszukuje chetnych do sprzedaży na portalach aukcyjnych typu eBay, allegro, Amazon itp. koszulek pilkarskich. Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu na priv. 

TomPom

Nabor zakonczony. 

Użytkownik

Zamykam na życzenie autora wątku.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Topics

• Poszukuje pomysłu na biznes

Witam. Poszukuje ciekawego pomysłu na biznes, mieszkam w mieście ok 50tys mieszkańców. Oczywiście wszystko w mieście już jest bary, sklepy, fitness, siłownie, markety budowlane, pizzerie, itp. Mam troszkę oszczędności. Mam duży budynek gospodarczy więc z miejscem na start nie było by problemu. Co polecacie szukam jakiejkolwiek inspiracji. Chciałbym dodać że z zawodu jestem stolarzem i mam doświadczenie w tej branży. Pozdrawiam 

in Pomysł na biznes

• Poszukuję osoby znającej język czeski lub słowacki

Witam serdecznie,   poszukuję osoby mieszkającej na stałe w Czechach lub Słowacji, mówiącej w języku polskim, czeskim i/lub słowackim.   Proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

in Ogólnie o biznesie

• Świadczę usługi : Obsługa Sprzedaży Internetowej

Dzień dobry, mam do zaoferowania usługi w sprzedaży internetowej :  - obsługa sprzedaży Allegro, OLX, Facebook
      - administracja sklepów internetowych
      - obsługa Social Media * tworzenie opisów
      * edycja zdjęć
      * research informacji o produkcie i konkurencji Posiadam kilkuletnie doświadczenie w administrowaniu sklepów internetowych, aukcji sprzedażowych  w wielu branżach( rtv -agd, sport, kosmetyki, odzież, dom i ogród ... ). Mam również aktywne od 12 lat konto Allegro i OLX Zainteresowane osoby proszę o kontakt : email : wielobranzowy85@gmail.com  

in Sklepy Internetowe

• Sklep z częściami na allegro